четверг, 30 ноября 2017 г.

Հաջողությունը նմա՞ն է սանդուղքի․․․

Մարդկանցից ոմանց հաջողությունը ժպտում է հաճախոմանց էլ՝  հազվադեպՀաջողությունը նման է սանդուղքի,որով  կարող ես բարձրանալկարող ես՝ ցած ընկնել կամ ուղղակի իջնել այնտեղիցԵթե դու քո անզգուշության կամ անհետևականության պատճառով ես հաջողությունից զրկվումուրեմն դու իջնում ես սանդուղքիցիսկ եթե քեզ ուղղակի չի ժպտում բախտընշանակում է,  որ դու ընկնում ես այնտեղից: Նույն ճանապարհով բարձրանալը դժվար էբարձրանալուց քեզ քո բախտը չի օգնիայդտեղքեզ պետք է քո սեփական աշխատանքը, խելամիտ արարքըՈչ միայն հաջողությունը, այլ նաև կյանքն է նման սանդուղքի  և կյանքում էլ շատ հաճախ են լինում այդ անհաջողությունները և հաջողությունները

Ճիշտ է, հաջողությունը նմա՛ն է սանդուղքի, բայց սանդուղքի ամրությունը մեծապես կախված է մարդու գիտակցությունից։

Комментариев нет:

Отправить комментарий